Bestellen:
Kan ik ook een bestelling plaatsen via e-mail of telefonisch?
Als je er zelf niet uitkomt om via de website te bestellen, kun je ons altijd een mail sturen of bellen over het plaatsen van je bestelling.
We helpen je graag. Na het bespreken van je bestelling, krijg je van ons een bestelbevestiging per e-mail, daarin bevindt zich een betaallink en via die link kun je eenvoudig je bestelling betalen. Daarna ontvang je een bevestiging van betaling.
Krijg ik een bestelbevestiging?
Ja, direct na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bestelbevestiging.
Daarop staat een overzicht van de artikelen en de hoeveelheid ervan.
Het ordernummer, je adres gegevens en de prijzen.
Betalen:
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Wij bieden verschillende betaalmethoden aan*
- iDeal (alleen Nederland)
- Paypal (toeslag)
- Klarna achteraf betalen (toeslag)
- Mastercard
- Visa
- Bankoverschrijving
- Bancontact
- KBC
- Sofort Banking
- Belfius
- Cartes Bancaires
- EPS
- American Express
- Giro pay
- Maestro
- Paysafecard
*Alleen bij gebruik van iDeal en bankoverschrijving rekenen wij geen toeslag.
Wat als mijn betaling niet gelukt is?
Als je betaling niet succesvol is afgerond, zal de bestelling niet in behandeling worden genomen. Alleen betaalde orders zullen in behandeling worden genomen.
Heb je een bestelling geplaatst maar weet je niet zeker of de betaling gelukt is? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen, dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen doen.