Bestellingen & Verzendinformatie
Wat is de status van mijn order?
Als je een bestelling hebt geplaatst, heb je via de mail een Track&Trace code ontvangen. Met deze code kun je zien wat de status van de bezorging is. Heb je geen T&T code ontvangen? Bel gerust even naar onze klantenservice, zij kunnen je meer informatie geven.
Kan ik ook een bestelling plaatsen via e-mail of telefonisch?
Als je er zelf niet uitkomt om via de website te bestellen, kun je ons altijd een mail sturen naar [email protected] of bellen over het plaatsen van je bestelling.
We helpen je graag. Na het bespreken van je bestelling, krijg je van ons een bestelbevestiging per e-mail, daarin bevindt zich een betaallink en via die link kun je eenvoudig je bestelling betalen. Daarna ontvang je een bevestiging van betaling. We zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.45 tot 16.45 op +31 (0)348 20 0002.
Krijg ik een bestelbevestiging?
Ja, direct na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bestelbevestiging. Daarop staat een overzicht van de artikelen en de hoeveelheid ervan inclusief het ordernummer, je adres gegevens en de prijzen.
Wanneer worden de pakketten verzonden?
Kleine pakketten worden verzonden op maandag, woensdag en vrijdag. Grote pakketten, waar onder andere zonnekleppen, onderspoilers en achterbumpers in zitten, worden verzonden op dinsdag en donderdag.
Wat is de verzendtijd naar mijn land?
De verzendtijd varieert per land. Je kunt de geschatte levertijd zien tijdens het afrekenen, afhankelijk van je verzendadres.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Wij bieden verschillende betaalmethoden aan*
- iDeal (alleen Nederland)
- Paypal (toeslag)
- Klarna achteraf betalen (toeslag)
- Mastercard
- Visa
- Bankoverschrijving
- Bancontact
- KBC
- Sofort Banking
- Belfius
- Cartes Bancaires
- EPS
- American Express
- Giro pay
- Maestro
- Paysafecard
*Alleen bij gebruik van iDeal en bankoverschrijving rekenen wij geen toeslag.
Wat als mijn betaling niet gelukt is?
Als je betaling niet succesvol is afgerond, zal de bestelling niet in behandeling worden genomen. Alleen betaalde orders zullen in behandeling worden genomen.
Heb je een bestelling geplaatst maar weet je niet zeker of de betaling gelukt is? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen, dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen doen.
Met welke partijen verzenden wij?
Wij verzenden met de volgende partijen:
- DHL - Parcel Connect - FY - Europlus
- DPD
- XXL (alleen bij grote pakketten)*
- TNT
Voor een uitgebreid overzicht welke vervoerder naar jouw land bezorgd, klik dan hier.